Nazwa: | |
E-mail: | |
Kategoria: | |
Pytanie: | |
| |
Zadaj pytanie |
Najczęściej stawiane pytania przez klientów ELOoffice.
> Jak aktywować ELOoffice?
Opublikowany: paź 13, 2016 przez admin w Najczęściej stawiane pytania przez klientów ELOoffice.
Po zainstalowaniu ELOoffice 10 PL, przy pierwszym starcie programu, zostaniesz zapytany o aktywację. Po dokonaniu aktywacji możesz rozpocząć pracę z pełną wersją ELOoffice.
Możliwe są 3 aktywacje w odniesieniu do jednego numeru licencji. Dla każdego następnego stanowiska pracy (komputerowego), na którym używana będzie pełna wersja ELOoffice, wymagany jest dodatkowy numer licencji.
Dla jakich specjalnych przypadków wymagana jest dalsza aktywacja, dowiesz się z naszego Bloga.
> Jak zarejestrować mój produkt?
Opublikowany: paź 13, 2016 przez admin w Najczęściej stawiane pytania przez klientów ELOoffice.
Aby prawidłowo się zarejestrować, przejdź w Twoim programie ELOoffice do przycisku 'ELO" (po lewej stronie u góry), a następnie kliknij instrukcję "Zarejestruj ELOoffice". Po zakończonej powodzeniem rejestracji otrzymasz automatycznie wygenerowany e-mail z Twoim hasłem do obszaru pobierania aktualizacji, itp.
> Jak licencjonowany jest ELOoffice?
Opublikowany: paź 13, 2016 przez admin w Najczęściej stawiane pytania przez klientów ELOoffice.
Dla każdej instalacji wymagana jest jedna licencja. Więcej informacji uzyskasz w dokumencie EULA dla ELOoffice, który możesz zobaczyć pod następującym adresem: www.elooffice.com/eula . (http://www.elooffice.com/eula)
> Czy mogę tak poprostu zainstalować aktualizację?
Opublikowany: paź 13, 2016 przez admin w Najczęściej stawiane pytania przez klientów ELOoffice.
Jeśli nabyłeś aktualizację na ELOoffice 10, nie musisz odinstalowywać wersji poprzedniej. Możesz tę wersję zainstalować jedną na drugiej. W każdym jednak razie radzimy Tobie przy instalacji aktualizacji, przedtem zawsze zrobić kopię zapasową wszystkich danych. Dalsze informacje na temat kopii zapasowych, również starszych wersji ELOoffice znajdziesz pod adresem:
> Jak uzyskać wymagany identyfikator instalacji?
Opublikowany: paź 13, 2016 przez admin w Najczęściej stawiane pytania przez klientów ELOoffice.
Będzie on pokazany Tobie podczas instalacji lub aktywacji ELOoffice. Przy tym chodzi tu o wartość, której nie musisz sobie notować.
> Gdzie mogę nabyć ELOoffice?
Opublikowany: paź 13, 2016 przez admin w Najczęściej stawiane pytania przez klientów ELOoffice.
Jako użytkownik możesz nabyć ELOoffice u certyfikowanego sprzedawcy oprogramowania ELOoffice. Ponadto możesz go nabyć w sklepie internetowym pod adresem www.elo-sklep.pl
> Mam problem z ELOoffice, gdzie można uzyskać pomoc?
Opublikowany: paź 13, 2016 przez admin w Najczęściej stawiane pytania przez klientów ELOoffice.
Sprawdź najpierw, gdzie zakupiłeś licencję(e) ELOoffice. Może zawarłeś umowę serwisową z certyfikowanym sprzedawcą?
Jeżeli zarejestrowałeś swoją wersję ELOoffice, masz do dyspozycji dwa bezpłatne bilety wsparcia w naszym serwisie ELOoffice. Do tego serwisu dotrzesz przy pomocy następujących danych kontaktowych: na stronie https://elooffice.elo.com/support/support-formular.html można wypełnić formularz serwisowy lub wysłać e-mail na adres info@elooffice.com (język angielski lub niemiecki).
Upewnij się najpierw, czy Twoja wersja została zarejestrowana.
> Czy muszę kupić specjalny skaner?
Opublikowany: paź 13, 2016 przez admin w Najczęściej stawiane pytania przez klientów ELOoffice.
Aby pracować z systemem zarządzania dokumentami, takim jak ELOoffice, nie potrzebujesz skanera. Prawdopodobnie nie będziesz mógł z niego zrezygnować, ponieważ niektóre dokumenty dostarczane będą w formie papierowej.
W zasadzie można użyć dowolnego skanera. W przypadku skanowania bezpośrednio z ELOoffice, skaner musi dysponować interfejsem TWAIN. My współpracujemy ściśle z producentami sprzętu i certyfikujemy niektóre typy urządzeń. Aby uzyskać listę urządzeń, które zostały zatwierdzone przez ELO, na stronie internetowej znajdziesz pasujący sprzęt.
> Chciałbym zaktualizować, z jakiej wersji jest to możliwe?
Opublikowany: paź 13, 2016 przez admin w Najczęściej stawiane pytania przez klientów ELOoffice.
Wszyscy klienci, którzy używają ELOoffice w wersji 8, mogą nabyć aktualizację ELOoffice 10.x przy zachowaniu niskich kosztów. Użytkownicy starszych wersji, takich jak np. wersja 6 lub 7, muszą zakupić nową licencję. Zbiór danych może być oczywiście przejęty do nowej wersji i to do tego stopnia, że technicznie możliwa jest nawet aktualizacja z wersji 4.5.
> Jaki system operacyjny wymagany jest dla ELOoffice?
Opublikowany: paź 13, 2016 przez admin w Najczęściej stawiane pytania przez klientów ELOoffice.
ELOoffice jest dostępny tylko dla systemów Windows. Tutaj znajdziesz przegląd wymagań systemowych.
https://www.zzcomp.hostilla.pl/elo-sklep.pl/content/8-informacje-ogolne
> Zamówiłem klucz licencyjny dla ELOoffice. W jaki sposób uzyskać oprogramowanie?
Opublikowany: paź 13, 2016 przez admin w Najczęściej stawiane pytania przez klientów ELOoffice.
Można w bardzo prosty sposób odblokować wersję testową ELOoffice zakupionym numerem licencji, wpisując go w odpowiednie pole podczas ponownej instalacji oprogramowania ELOoffice (jednej na drugą). Jeśli nie masz zainstalowanej wersji testowej na twoim komputerze, możesz ja tutaj pobrać: